torstai 15. marraskuuta 2012

Lisää hankintoja




Tänään tuli sitten se toinen paketti. Börjes  Kotimäeltä. Tässä on ruskea beigellä kanttauksilla oleva fullneck fleeceloimi ja Tyfon sadeloimi missä on fleecevuori ja siihen sopiva kaulakappale. Sen kuosi on tuollaista kirjavaa jossa sini vihreää.




Paketista löytyi vielä rintaheijastin, tilsakumit, hevosen painomittanauha ja jouluratsastusta varten pehmoiset punaiset fleece/keinokarva reunuksella olevat jalka somisteet joita on 4kpl.

Tänään tuli Suvi ratsastamaan Diisalla ja menimme vielä kun oli valoisampaa niin maastoon siten että minä olin jalkaisin ja mentiin pari pätkää niin että minä hölkkäsin ja tytöt tuli takana ravia ja tölttiä. Diisan kanssa on nyt käyty pari kertaa jo tosi pimeällä metsässä ja hienosti se kulkee siellä. Ei mitään hötkyile eikä säpsyile. Viime kerralla minulla oli otsalamppukin nyt ei ollut. Kun tultiin pihaan otettiin satula pois ja Suvi ratsasti loppukäynnit vielä ilman satulaa. Meillä oli ainakin kivaa, naureskeltiin kun hiukan sätättiin tiukkojen rintaheijastin solkien kanssa mutta heppa ei moisesta piitannut vaan seisoi nätisti paikoillaan ja odotti että mitä tässä nyt vielä oikeen tapahtuukaan.
Vietiin Diisa tarhaan ja annettiin niille heinät ja saihan porkkanatkin siinä samalla.
Suunniteltiin hiukan tulevaisuuttakin jos minä hankin toisen oman hepan niin minulla on ainakin sitten vakituinen liikuttaja sille, sillä ei itsellä ole aikaa eikä ehkä voimiakaan liikuttaa kahta hevosta kunnolla kun on fyysinen työkin ja tallihommat tehtävänä. Siitä sitten paremmin kunhan muutama olennainen asia sitä ennen on selvinnyt.


Ei kommentteja: