tiistai 7. toukokuuta 2013

Maastoilua ja hankintoja



Meillä oli viikonloppu vapaata kun tuli aktiivinen ja melko työntäyteinen viikko. Eilen aloitettiin siitä että Jaffaa hieroin ja poikahan meni piehtaroimaan heti loimineen tarhaan kun oli hierottu niinkuin kuvasta näkee. Nauttia tämäkin herra osaa hieronnasta ja venytyksistä.

Lähdettiin sitten hiukan shoppailemaan. Riimu pitkästä aikaa tarttui mukaan.

                                                                   Uusi riimu

Ostin hepalle pari kierrosta kesäkenkiä että on sitten kotona valmiina. Harjan selvitysainetta tarttui myös mukaan.

Kaveri osti hienot farkkuratsarit ja sovittieli ja osti saappaat. Ne näyttivät niin tavattoman hienoilta ja sellaisia minä olen kyllä haaveillut jo pitempään, kunnollisia nahkasaappaita. Hän oli niin tyylikäs uusine tamineineen että ehkäpä siinä syy miksi minua jäi kaihertamaan ne saappaat ainakin!
Piti laittaa illalla hänelle tekstarikin kun päätin että minä kans...tahtooo!

Niimpä minä tänään työpäivän päätteeksi nopeasti ruokin hepat ja vaihdoin ratsarit jalkaan ja kaupunkiin. Mukaan lähti Mountain Horsen mustaa nupukkia olevat hiukan skrodemmat saappaat jotka sopivat meille issikkaratsastajille oikein mainiosti.
Ostin ohuita suositeltuja saapassukkiakin ja sellaiset ilmatäytteiset varsisuojat että pysyvät mallissaan ja eivät taitu ja pilaa vetoketjuja ja tee muutenkaan taitoksia nahkaan. Käsittelin nahan suihkeella kotona heti mallailujen jälkeen. Tänään pääsevät ehkäpä testiin vielä illalla!

Eilen oltiin myöhään maastoilemassa noin tunnimittaisella pätkällä joka olikin melko reipas. Diisa oli tosi virkku ja Lahjakin sai ravailla pariin otteeseen meidät kiinni kun neito harppoi kuin hirvi metsäpoluilla. Ravattiin muutamat pätkät jolloin minä tölttiä säätelin ja sainkin taas välillä oikein hienoa ryhdikästä menoa aikaiseksi. Takaisinpäin kun tultiin meni Lahjakin reipasta ravia ja me päästiin ihan laukkaamaan Diisan kanssa perässä.


Ei kommentteja: