perjantai 21. helmikuuta 2014

Minun oma nallekarhuni!

 
Tänään meille tuli virallinen kavioliitto Geisilin kanssa

Tänään Outi kun tuli valmennusta pitämään kirjoitimme lopuksi kauppakirjat ja minä suoritin maksun hevosesta.  Eli se on nyt sitten ihan virallista meidän kavioliitto.

Valmennus oli tosi hyvä taas. Olin porukan viimeisenä ja otimme hieman ensin käynnissä neljäsosa käännöksiä ja sitten siitä käännöksen jälkeen suoraan töltille ja töltissä hiottiin lisäystä, eli pitkät sivut otin lisäsystä jossa tarkoitus saada myös askel pidentymään. Kannustin hepan liki laukalle  lisäyksessä. Meni kivasti ja olin itse kyllä aika yllättynyt. Sitten vaikeana harjoitteena ravia ympyrällä. siinä kun Diisa tahtooo punkea sisälavalla keskelle ja mennä ties mitenkä vinossa. Minun oli itsellä oltava kieli keskellä suuta että sain vahdittua lapaa ja samalla ajaa  heppaa raville. Puolipidätteitä vaikka kuinka ja monta ja taas raville. Siinä meillä onkin tavoite...saada heppa kohtuu pienellä ympyrällä raville...en oikein kyllä tahdo uskoa että se onnistuisi, Outi kyllä sanoi että kyllä se onnistuu!

Meillä oli uusikin heppa valmennuksessa joka tuli naapuri tallilta ratsain. On kyllä kivaa kun on samanhenkistä porukkaa ympärillä. 

                                               Onnea ja tyyneyttä huokuvat Hanna ja Jaffa!

Huomenna mennään Pälkäneelle  kannustamaan valmentajaamme Outia ja Hannan hevosta Rölliä kisoihin.

                                             Halla joka on Outin koira on mukana valmennuksilla.



Ei kommentteja: